Strony

Popularne

  • Uroki turystykiUroki turystyki
    Co roku każdy z nas przegląda różnorodne oferty turystyczne. Bowiem gdy zbliża się lato, a co za tym idzie wakacje, wielu z nas w tym czasie wyjeżdża na wczasy i …
  • Turystyczne wyzwaniaTurystyczne wyzwania
    Turystyka niesie ze sobą wiele wyzwań. Można pomyśleć tutaj o wszystkim, co dzieje się w biurach turystycznych. Nie dość, że planują one sezon, rezerwują hotele, układają programy wycieczek i szukają …
  • Rozwój hotelarstwa podwodnego – najnowszą atrakcją dla turystówRozwój hotelarstwa podwodnego – najnowszą atrakcją dla turystów
    Jeżeli przypadkiem podczas naszych podróży zawitamy do Dubaju, który słynie z futurystycznych budowli, w tym także hoteli, powinniśmy zaglądnąć do hotelu Hydropolis, który jest bardzo nietypowym obiektem – mianowicie, znajduje …
Październik 2017
P W Ś C P S N
« sty    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Produkt turystyczny

Oferta turystyczna traktowana jest dzisiaj jak produkt, który sprzedaje się konsumentowi. Pod pojęciem produkt turystyczny rozumiemy więc wszystkie usługi i rzeczy, z których turysta korzysta będąc w danym miejscu podczas pobytu. Mogą to być usługi hoteli, restauracji, atrakcje turystyczne, pamiątki, itp. Wszystkie te elementy składają się na tworzenie przez daną miejscowość lub region pewnego produktu, który trzeba następnie sprzedać klientowi. Układane są specjalne programy mające na celu rozreklamować markę i zachęcić potencjalnych turystów do przyjazdu. Kampania reklamowa prowadzona jest na tych samych zasadach, jak kampanie normalnych produktów dostępnych chociażby w sklepach. Przykładem mogą być próby promocji poszczególnych województw w Polsce. Skuteczność tego typu działań oceniane są poprzez wzrost ilości osób odwiedzających dane miejsce. Świetnym przykładem może być tutaj marka Kazimierza Dolnego nad Wisłą. To małe miasteczko od zawsze przyciągało turystów, ale dopiero ostatnio skuteczny marketing i rozwój infrastruktury ściągnął w to miejsce prawdziwe tłumy. W części przyczynił się do tego Festiwal Filmowy, a w części ciekawa oferta turystyczna. Kolejne miejsca w Polsce decydują się na zmianę myślenia o wypoczynku i zaczynają tworzyć własny produkt turystyczny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>